Rey

                                             Rey dziedzic mocy miecza Anakina Skywalkera


Jako już dziecko opuścili ją rodzice na piaszczystej planecie Jakku została zbieraczką  złomu  pewnego dnia wieczorem  zobaczyła łowców  droidów  którzy schwytali astromecha BB8
Następnego dnia gdy zabrała złom na skup złomu parę  chwil później BB8 zobaczył mężczyznę w kurtce swojego pana Poe Damerona, gdy Rey złapała uciekającego mężczyznę ten powiedział że jest z Ruchu Oporu że należała do Poe oraz że razem uciekli od Najwyższego porządku
Zaraz po tym zaatakowali szturmowcy  natychmiast uciekali z Jakku.


Hann Solo i odkrycie że lecieli Sokołem Milenium
.
Solo i pasażerowie uciekli z frachtowca  zawiózł ich na Takodane tam poznają Maz " toczy się tylko jedna wojna między jasną stroną mocy a ciemną stroną mocy ."

Finn wyznanie Rey prawdę
" Nie jestem z Ruchu Oporu jestem szturmowcem ale pod czas pierwszej misji dokonałem wyboru nie chciałem dla nich zabijać skończyłem z Najwyższym Porządkiem raz na zawsze"

Wzywanie mocy
Gdy Rey schodziła po schodach słyszała głos przeszłości weszła do pokoju ujrzała schowek  otworzyła go a tam leżał miecz świetlny gdy go dotknęła ujrzała przeszłość.

Maz  
" To czego szukasz nie jest za tobą lecz przed tobą"
Schwytanie Rey przez Kylo Ren
Rey więzień Najwyższego Porządku
Kyol Ren " droid pokazał ci z jakiegoś powodu  mapę"

Rey została natchniona mocą
" a ty się boisz że nie będziesz tak potężny jak Darth Wader


Ucieczka i coraz bardziej poznaje moc
gdy  starała się uciec przyjaciele zobaczyli ją .


Śmierć Hanna Solo sama widziała na własne oczy

walka z Renem
Ostatecznie Rey wsłuchała się w moc została natchniona mocą tak bardzo że pokonała przeciwnika   



Odnalezienie Mistrza Jedi Luke Skywalkera








Ciekawostka : Moja teoria - Rey jest dziedzicem miecza Anakina Skywalkera który został natchniony
cząstką jego.

Inne teorie które słyszałem to takie iż Rey jest wnuczką Sheev Palpatine to znaczy Dartha Sidiusa słyszałem że ma podobny styl walki jak Mroczny Lord Sith  
ja raczej nie uważam to za trafną teorie ale w przyszłości się dowiemy
                                                                                     

      
                                                                                        Niech moc będzie z wami




Komentarze

Popularne posty